My Diary my life: I really dont know eu now.. I want eu back..

Friday 28 March 2014

I really dont know eu now.. I want eu back..

Assalamualaikum..
Hello bello!!!

Mcm mn nk mula kn ar?? Ermm sumtimes i dont know sbnr urself.. Mmg aq bnyk benda yg aq persan perubhan urself.. Dulu eu the person that really love me.. N bzy mcm mnpun eu ttp akn luangkn masa but thus few sem i cant see it anymore.. Ermm.. YES aq ngaku yg kw mmg len x mcm llk len.. Kw xpena antr aq sampai hostel, xpena tggu aq smpai aq pulang x mcm couple len.. Yes aq ngaku aq jelous tgk couple len dowg d lyn.. I know that kw nak aq berdikari but sumtimes i need eu know what i want sbnrnya... Tp rasanya eu just ignorkn jk.. So aq let it go jk lh... Nhe just luahan ati q jak...

Bye kamuu


Kalau Anda Suka Entry Ini Like dan Comment

0 comments:

Post a Comment